Wednesday, April 27, 2011

Hari yang mengembirakan...hahahahahahha



Hahahahahhahaha.......

hari adalah antara hari yang paling mengembirakan buat aku..nak tau kenapa..???? Hari ni, dengan berkat kesabaran selama ini, aku telah LULUS ujian memandu...hahahahha Rasa mcm nak lompat tinggi-tinggi je....tapi apakan daya ,dengan berat badan aku miliki, aku hanya mampu duduk da tersenyum labar buat masa yang panjang.....

Walaupun tarpaksa berpanas(walaupun bawah bumbung)+berpeluh+gemuruh dari jam 9 a.m. hingga 2.30 p.m. untuk menunggu giliran untuk diuji oleh kakak/abang yang berlakon menjadi singa yang sedang berang, aku telah mengenali 4 orang remaja yang pangkatnya abang dan beberapa orang gadis yang yang pangkatnya kakak(tapi semua kau x sempat tanya mana,just panggil saya awak or kau aku),

Aku ingin menasihati kepada sesiapa yang memandu tanpa lesen memandu,pergi la ambil kerana bukan susah,cuma perlukan sedikit perlaburan sahaja.Bak kata perpatah "Biar susah dahulu, jangan menyesal dikemudian hari"

1 comment: