Thursday, September 8, 2011

BERUNTUNG AKU DAPAT KEKASIH MCM DIA


Hari ni aku kuar ngan dia g mkn pg ngan dia kat manjalara....
Sblm g kedai mkn tu kteowg lalu kat kedai DIGI,aku ngan die mmg nk beli num digi sbb leh msj n call free.kekeke..
Nk djadi kan xcte msa tu aku xde duit sngt,duit tuk mkn n duit PTPTN ada la.... pastu dia tnya nk beli x..pastu aku ckp la aku xde duit kalo nk beli 2 sekali,kalau 1 tu gagah la lg...pastu die ckp xpe la die beli guna duit dia..dlm ati aku segan ada kesian pun ada sbb dpt kekasih mcm aku ni..emmm
Pas da beli tu.kte owg g la mkn kt a&w ,aku order la wefer aiskrim tu yg ada strwbery... msa mkn tu dia asyik suap aku je..aku tnya la x mkn ke..pastu die ckp die xsuka strwbery...aku pon rasa ralat la..tp nasib baik ada buger...dia mkn la buger tu... pastu td die msj tnya kalau nk tulis nama kt cincin bpe..?aku ckp la x tau..patu die ckp sok kte g wt die blanja,dia xckp biar die blanja ,sbb dia tau aku bnyk guna duit tuk blaja.... Ya Allah,alu bsyukur kpada Mu kerana munemukan aku dgn dia yg baik lg penyayang...Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment