Saturday, September 10, 2011

Makan satay yang paling X best..nk tahu kenapa.??



Semalam aku dgn family pegi makan satay dkt titiwangsa, aku tau tempat tu bila adik saudara aku bg tau,dia ckp papa dia selalu bawa g mkn kat situ sebab satay kat situ besar(dekat sama besar ngan sudu makan,kalah saya mahsuri kajang tu), pastu dia cerita la ada satu hari tu dia(adk saudara aku) ngan family pegi makan kat kedai satay tu,pastu tgk2 kat sebalah meja dia ada "Pengecara no1 Malaysia" Pak Nil atau pun Aznil Haji Nawawi... dia punya suka sampai segan nk jumpa..apa punya budak..hihihihi..yg bestnya dia cte kat ayah aku dia tgk pak nil makan mee rebus 2 mangkuk pastu bungkus satu...aku pon tekejut..bnyk betul die mkn.kekeke...
Semalam aku g la mkn kat ctu..sampai je aku tgk ramai org kat kedai tu..tapi xde pon sapa2 yg popular kikikikiki...
Masa order ayah aku oder la satay 5o cucuk..pastu aku ngan adik aku oder la mee rebus tu..selang 1o minit tunggu mee rebus pon sampai..aku tgk punya la cantik diorang hidang..bla aku nk maka aku angkat mee tu..alahai...untuk 2suap je...patut la pak nil mkn smpai 2 mangkuk n beli bungkus 1..adoi yai..pastu dgn parasan yg sedih sbb mee nya sikit..aku pon makan la.. nasib baik sedap...aku pon gembira semula..kekeke...yg x best pasal satay tu sbb aku da kanyang...hahahaha..tapi jalan jugak 8 cucuk..harga secucuk satay ialah RM1...pikir la sendiri brapa besa satay tu... sebelum balik aku n family aku g tengok raptai untuk sambutan hari merdeka+hari???(lupa la) kat Dataran Merdaka..

Nnt cte lg k...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment