Friday, November 25, 2011

Sambut Birthday bersama si Dia Nurul Farah Hana

pada 22Nov2011 aku da dia pergi ke bandar Kuala Lumpur untuk meraikan hari lahir aku yang ke 18...kekeke.. masa drive aku tnya dia."nk pergi mna.??". dia kata "tak tau la..saya ikut je..." pastu aku cadangkan pergi taman tasik..n dia ok je..

Bila sampai kat taman tasik tu aku ajak dia g minum dulu kat stall yg ada kat ctu... tp sbelum aku dan dia turun kereta dia ckp dia sakit kepala... aku pun rasa kesian kat dia jadi aku pon picit la kepala dia dulu... lepas 10 minit aku picit kepala dia dia ckp dia da aku...tp aku da malas nk ajak dia jalan3 time panas tu..takut dia sakit kepala  balik...pastu dia ckp dia ok... dia ajak aku turun jugak... kami pon turun..... kami pergi balli air kat stall yg ada kat ctu tu... pastu kami pon jalan2 la kat taman tu... seronok aku rasa dpt jalan2 dgn dia... emmmm.... sambil jalan2 kami bergambar bersama... happy gile aku rasa...kiteorg amik gmbr smpai 45... ahhahaha.. apa pon  tq syg sbb terima saya seadanya... I LOVE U FARAH HANA....


Published with Blogger-droid v2.0.1

No comments:

Post a Comment